מה עוד לא נאמר ולא נכתב על הפרסום העסקי במדיות החברתיות ובינהן כמובן הפרסום בפייסבוק? אך כאשר יש יותר מדי אינפורמציה שבה אתה נתקל אבל לא מתמצא אפשר ללכת לאיבוד. ובגלל חוסר המיקוד לוותר על היתרונות שממש לא כדאי לוותר עליהם. אז על מנת שזה לא יקרה לך ריכזנו עבורך במקום אחד את עיקר הדברים שצריך לדעת כל בעל עסק מתחיל שמעוניין לגדול ולהתפתח.
בין היתרונות הרבים של הפרסום בפייסבוק נציין כמה בולטים
הראשון שנדגיש הוא כמובן החשיפה העצומה שהפרסום מקבל בזכות אותם משתמשים שגולשים באתר. למרות המבחר הרחב של רשתות חברתיות, פייסבוק נשארת הפלטפורמה הפופולרית ביותר. עוד בתחילת 2018 מספר המשתמשים הפעילים החודשיים של הפייסבוק עבר את רף ה-2 מיליארד! המספר הזה באמת מרשים, לא? בנוסף פייסבוק היא הרשת הצומחת ביותר למרות שכל הזמן קמות רשתות אחרות שמנסות להוות תחליף. גם אם לא תמשיכו ליתרונות נוספים המספר העצום הזה מספיק בשביל שתבינו שפרסום בפייסבוק זה פשוט חובה לכל בעל עסק.
רק תאר לעצמך כמה לקוחות פוטנציאליים תוכל למשוך אם תיצור דף עסקי שבו תמקם פרסום בפייסבוק ותקדם אותו בצורה נכונה. מפתה, לא?
פרסום בפייסבוק ככלי אפקטיבי לבניית מערכת יחסים עם לקוחות
ההבדל הבולט ביותר בין פרסום בפייסבוק לבין פרסום בטלוויזיה, למשל, הוא שהפלטפורמה החברתית נותנת לך אפשרות לתקשר ישירות עם משתמשים מתעניינים. ובכך אתה בונה את מערכת היחסים שלך עם הלקוחות, רואה את ההעדפות וההערות שלהם, אתה יכול לתקן כמה נקודות שליליות במידה ויהיו כאלה ולהתמקד במה שנותן את האפקט המקסימלי.
פרסום בפייסבוק – תגובה מיידית
סוג זה של קידום שווה אפשרות ייחודית לספר על המוצר שלך ליותר אנשים שיש להם כל הזדמנות לשתף מידע שימושי והתרשמות שלהם האישית עם משתמשים אחרים. הקידום הוא רב-גוני: אתה לא רק מציג מודעות, אתה רואה מיד תגובה של קונים פוטנציאליים. וזה מאפשר לך לתקן, לענות, לחדש, לעניין, למשוך ולהתעדכן.
פרסום בפייסבוק ככלי לבניית תדמית
עם תוכן נכון שנבחר בקפידה לצורך הפרסום, שיטת אסטרטגיית הפרסום ועיצוב גרפי ייחודי אפשר ליצור תדמית חיובית ומושכת בהחלט של המותג.
הגדלת מכירות בעזרת הפרסום בפייסבוק של החברה. אינטראקציה ישירה עם לקוחות פוטנציאליים מקדמת מעורבות, ולפרסומות יש השפעה משמעותית על המכירות.
פונקציונליות רחבה ומגוונת. פייסבוק מספקת למשתמשים העסקיים שלה הזדמנויות כמעט בלתי מוגבלות לקדם את החברה, להגדיל מכירות ולפתח את המותג. וזה כל הזמן מתעדכן משתדרג ומתפתח. יש הרבה כלים זמינים שניתן להשתמש בהם גם לקידום עסק מקוון וגם לפיתוח חברה פיזית. הפרסום בפייסבוק צריך להיות גם עדכני, לכן כדאי לעקוב באופן שוטף אחר השינויים שהמדיה מציעה.
הפרסום בפייסבוק בא בפורמטים שונים
פוסטים, הערות, גלריות עם תמונות, סרטונים, שידורים מקוונים, צ'אט עם לקוחות וכו'. ישנם כלים של קידום שמותאמים לכל סוג עסק. האסטרטגיה הנכונה והיישום השיטתי שלה יספקו את התוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר. על ידי יצירת פוסטים מעניינים בעמוד העסקי והעלאת תוכן אופייני ומושך באופן עקבי הקידום בפייסבוק יכול לגרום לעסק שלך לפרוח לממדים שאפילו לא חלמת עליהם.
כדאי מאוד שיהיה לך קשר קבוע עם הקהל שלך. וקהל היעד שנבחר בקפידה ובחוכמה על ידי הפילוח הוא אחד היתרונות שהפייסבוק מזמנת לך. כבעל עסק אתה צריך להיות זמין למענה ולספק תשובות מהירות וענייניות לשאלות של המשתמשים, זה גם סימן לנאמנות למותג. אז הפרסום בפייסבוק זה לא רק לזרוק לאוויר המדיה איזה פוסט או סטורי, זה גם לעקוב אחר אותו פרסום ולהגיב בחזרה לתגובות שהוא מביא.
פרסום בפייסבוק הוא כלי מצוין למיקוד בקהל היעד שלך
פייסבוק מעניקה למשתמשים העסקיים שלה כלי יעיל לקידום המדויק והיעיל ביותר. הגדרת יעדים, מעקב המרה, קביעת קהל היעד, מעקב אחר תגובות המשתמשים, היכולת להיענות מיידית לבקשותיהם. זו עדיין לא רשימה מלאה של הכלים שיבטיחו שהמודעה שלך תוצג בפני אנשים שבאמת מתעניינים במוצרים ובשירותים שלך. פרסום ממוקד אפקטיבי מתבצע בזכות היכולת להתאים אישית את המיקום, המגדר, הגיל ואפילו את האינטרסים של הקונים הפוטנציאליים שלך. כמו כן, תהיה לך גישה לדוח מפורט עם התוצאות של כל קמפיין פרסומי.
ניתוח סטטיסטי. פייסבוק מאפשרת לך לעקוב אחר סטטיסטיקות באתר, כך שתוכל לקבל את ההחלטות העסקיות הנכונות. אם אתה חושב שמגוון כה רחב של תכונות זמין רק למשתמשים מסוימים עם תקציב גדול, אתה טועה. היכולת ליצור פרסום בפייסבוק, כמו גם דיווח מלא, זמינה אפילו עם תקציב מינימלי של $1! זו הגדולה של הדבר המדהים הזה שנקרא רשת חברתית. ופייסבוק כפי שכבר ציינו קודם היא אחת הגדולות שבהן.
התוצאות הבלתי מעורערות של הפרסום
בפייסבוק של עסקים אחרים
ואנחנו לא מתכוונים רק למותגים הגדולים בעולם. תסתכל על המתחרים שלך. קח כמה חברות עם מוצרים דומים לשלך ותראה איזה סוג של פעילויות חברתיות יש להן. אולי לא כולם מנהלים את הדף העסקי שלהם בפייסבוק, אולי לא כולם עושים את זה נכון, אבל בהחלט תראו דוגמאות חיוביות בקרב המתחרים הקרובים ביותר שלכם. תנצל את ההזדמנות להכיר מאגר חדש של לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים במוצרים ובשירותים כמו שלך.
לסיכומו של עניין שבפועל אפשר לדבר עליו עוד הרבה תתמקד בדבר החשוב מכל – הפרסום בפייסבוק עובד ועם עובדות לא מתווכחים.