שינויים בפייסבוק בשנת 2018 – איך ישפיעו השינויים על קידום בפייסבוק
האם יש שינוי בכל הקשור קידום בפייסבוק? כדאי שתכירו את השינויים שהכניסה פייסבוק . לשינויים אלו השפעה על הקידום הממומן והאורגני של העסקים, ומאוד יכול
האם יש שינוי בכל הקשור קידום בפייסבוק? כדאי שתכירו את השינויים שהכניסה פייסבוק . לשינויים אלו השפעה על הקידום הממומן והאורגני של העסקים, ומאוד יכול
אם הגעת לדף הזה סביר להניח שהתעניינת בנושא הפרסום בפייסבוק. אתה בעל עסק, אולי יש לך פרופיל ברשת החברתית הגדולה ביותר באינטרנט ואולי אפילו פתחת
פרסום בפייסבוק הוא אפיק השקעה בבניית העסק. אם נשאל את וורן באפט איך הוא משקיע במניות, הוא כנראה יגיד לנו שמאוד חשוב לוודא שכל שקל
חברים יקרים, היום אני רוצה לדבר איתכם על הפרסום הממומן. המושג פרסום ממומן הוא הגדרה לאיזשהו נכס אינטרנטי שאנחנו למעשה יוצרים ומקדמים אותו בתשלום. איפה
שלום לכולם, אני אורית שיפרין, מייסדת ובעלת סוכנות הפרסום "וובאופטימיזר". בניית אתר לעסקים קטנים היא משימה חשובה ביותר להצלחת העסק בעולם הדיגיטלי של היום. במאמר
לא בטוחים איך להתחיל קידום עסקים בפייסבוק בתקציב מצומצם? קבלו מדריך בן 5 שלבים להצגת מודעות בפייסבוק, בעלות של 199 ש"ח לחודש. עסק בכל סדר
על הפרסום בפייסבוק בכמה מילים שבוודאי שמעת יותר מפעם אחת – אם אתה לא בפייסבוק אתה לא קיים. ישנן סיבות רבות להקמת דף פייסבוק לעסק
פרסום חינם לעסקים, כל מה שרציתם לדעת…
הפרסום כבר מזמן הפך למקור מידע מוכר עבורנו, כמו תחזית מזג האוויר או שידורי חדשות. ואם העסק שלך לא בנוי על דברים מפתיעים שלא דורשים
תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!
אורית שיפרין - ווב אופטימיזר
אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט חייב להביא לריווחיות. כל פעולה של מקדם עסקים אמורים להביא לנו תועלת לעסק עצמו.
כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים.
יחד עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות על פי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק בצורה מותאמת ביותר.
זכויות יוצרים © 2023 כל הזכויות שייכות לאורית שיפרין