פרסום בפייסבוק – איך לעניין את קהל היעד?
אחד הדברים החשובים ביותר בעולם פרסום הדיגיטלי הוא קהל היעד. במיוחד כאשר מדברים על פרסום בפייסבוק. קהל היעד הוא בעצם אתם לקוחות פוטנציאלים העתידים לרכוש
אחד הדברים החשובים ביותר בעולם פרסום הדיגיטלי הוא קהל היעד. במיוחד כאשר מדברים על פרסום בפייסבוק. קהל היעד הוא בעצם אתם לקוחות פוטנציאלים העתידים לרכוש
בכתבה הזאת אני אתן להכם הסבר מקיף, שיעזר לכם להבין האם קידום ממומן בגוגל יקדם את העסק שלכם. כתבה זו, הכרחית בעיני, לכל אותם לקוחות שמעוניינים לקדם
קידום אתרים באינטרנט נושא מעניין בפני עצמו. אתה יכול למצוא כל משאב אינטרנטי במנועי החיפוש Google, Bing ואחרים. כ – 70-80% מהמבקרים באתר מגיעים מהם.
שמי אורית שיפרין, בעלת סוכנות הפרסום Weboptimizer ומומחית לפרסום ממומן בפייסבוק. אם אתם רוצים להפיק את המירב מהקמפיינים שלכם ולהשיג תוצאות יוצאות דופן, אני כאן
פרסום חינם בגוגל – מדריך הקמת פרסום חינם בגוגל – חלק 2
כן כן מידע חשוב לכל מי שמשתמש בפייסבוק, אבל גם למי שעוסק ב- פרסום בפייסבוק. אני מציגה בפניכם הדרכה מקיפה על חסימת משתמש בפייסבוק. הדרכה
פרסום חינם לעסקים, כל מה שרציתם לדעת…
תחילת ימי האינטרנט היו יותר ממנוע חיפוש דומיננטי אחד. היום ברור שרק גוגל היא השולטת בתחום זה ולכן כל מה שאנחנו משווקים, כותבים, מפרסמים ומעצבים
אילו בעיות רודפות אחרי בעלי עסקים קטנים? בעלי עסקים לא מכירים טעויות שיווק נפוצות שיכולות להביא לתוצאות גרועות עבור העסקים שלהם. בעל עסק, האם אתה
תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!
אורית שיפרין - ווב אופטימיזר
אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט חייב להביא לריווחיות. כל פעולה של מקדם עסקים אמורים להביא לנו תועלת לעסק עצמו.
כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים.
יחד עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות על פי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק בצורה מותאמת ביותר.
זכויות יוצרים © 2023 כל הזכויות שייכות לאורית שיפרין