שיווק תוכן: איך ליצור תוכן שמושך לקוחות
למה שיווק תוכן חשוב לעסק שלכם? לפני שנתחיל לדבר על איך ליצור תוכן שמושך לקוחות, חשוב להבין למה זה בכלל חשוב. תוכן איכותי יכול להפוך את העסק שלכם למוביל בתחום ולבנות אמון עם הקהל שלכם. בעידן הדיגיטלי, שבו לקוחות מחפשים מידע באינטרנט לפני שהם מקבלים החלטות, התוכן שאתם מספקים יכול להיות הגורם המכריע שיגרום להם […]
פרסום ממומן
חברים יקרים, היום אני רוצה לדבר איתכם על הפרסום הממומן. המושג פרסום ממומן הוא הגדרה לאיזשהו נכס אינטרנטי שאנחנו למעשה יוצרים ומקדמים אותו בתשלום. איפה בדיוק אנחנו מקדמים אותו? באחד הפלטפורמות הקיימות והמותאמות לכך. היום אני רוצה לדבר אתכם על הפלטפורמות האלה. להסביר את היתרונות של כל אחד ואחד מהם. וכמובן, לדבר גם על החסרונות. […]
פרסום ממומן בפייסבוק – אילו יתרונות רואים בזמן האחרון
חברים יקרים, רובנו מפורסמים בפייסבוק ובאינסטגרם, כפי שאתם יודעים. אינסטגרם זו חברת בת של פייסבוק. פרסום ממומן בפייסבוק זה פרסום שנותן הרבה מאוד תוצאות ורוב בעלי עסקים בוחרים לפרסם בפייסבוק על על מנת להגיע לתוצאות ובסופו של דבר להרוויח כסף. מודעות ממומנות בפייסבוק הן מודעות בתשלום שיכולות להופיע במגוון מיקומים, החל מחדשות של משתמשים ועד […]
משרד פרסום – אורית שיפרין וובאופטימיזר – המפתח להצלחת עסק שלך!
למה כל בעל עסק או מנה העסק מחפש משרד פרסום? עולם העסקים והשיווק עוברים דרך תהליך משמעותי שבו הדינמיקה הדיגיטלית משתנה מהר מאוד. עסקים רבים מתמקדים בביצועיות מוצלחים של עולם הפרסום בכל פלטפורמה אפשרית.לכן משרדי פרסום נהגים לשחק תפקיד מרכזי במתן כיוונים אסטרטגיים וכלים מתקדמים לעסקים במטרה להפוך את העסק שלכם לרווחי. אחת מהמשרדים המובילים […]
7 טעויות נפוצות שכל בעלי עסקים עושים בפרסום העסק
אילו בעיות רודפות אחרי בעלי עסקים קטנים? בעלי עסקים לא מכירים טעויות שיווק נפוצות שיכולות להביא לתוצאות גרועות עבור העסקים שלהם. בעל עסק, האם אתה מכיר את הטעות הנ"ל? ????טעות 1. ⬅ שיווק ללא הצבת מטרה בין אם אתה מחליטים על שיווק דיגיטלי, שיווק דפוס או שיווק מפה לאוזן, הדבר הראשון שאתם צריכים להגדיר היא […]
פרסום בגוגל לעסקים
מדוע הנושא שבחרנו לדבר עליו היום הוא הפרסום בגוגל לעסקים. כי אנחנו יודעים שיזמות זה לא פשוט, במיוחד אם אתה לא מתמצא בכלי קידום הקיימים לשיווק העסק. לא משנה כמה טוב המוצר או השירות שלך, אם אתה לא יודע איך למכור אותו, כל העסק נועד לכישלון. מצד שני, הפרסומות מציפות אותנו מכל כיוון אפשרי וגורמים […]
הקמת אתר באינטרנט – מי צריך ואיך עושים זאת נכון?
גם אם אתם רק חושבים על הקמת אתר באינטרנט יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שנכנסים לפעולה. שתי מגמות מעניינות של השנים ההאחרונות עשויות לשנות באופן דרסטי את דרך החשיבה של המשתמשים על האינטרנט. אנו מדברים על ההתייחסות לעיצוב האתרים ותפקידו של העיצוב בקידום האתר עצמו. מצד אחד, אנשים כבר לא רוצים לשעמם את עצמם […]
5 יתרונות לשיתוף פעולה עם משרד פרסום
הפרסום כבר מזמן הפך למקור מידע מוכר עבורנו, כמו תחזית מזג האוויר או שידורי חדשות. ואם העסק שלך לא בנוי על דברים מפתיעים שלא דורשים פרסום, אלא על משהו יותר שגרתי – למשל, על התקנת חלונות או מכירת מוצרי צריכה – אז בלי הפרסום שמשרד פרסום יבצע עבורך יהיה מאוד קשה להתמודד עם מתחרים מפורסמים. […]