5 הגורמים העיקריים “בעד” הפרסום בפייסבוק
אם הגעת לדף הזה סביר להניח שהתעניינת בנושא הפרסום בפייסבוק. אתה בעל עסק, אולי יש לך פרופיל ברשת החברתית הגדולה ביותר באינטרנט ואולי אפילו פתחת
אם הגעת לדף הזה סביר להניח שהתעניינת בנושא הפרסום בפייסבוק. אתה בעל עסק, אולי יש לך פרופיל ברשת החברתית הגדולה ביותר באינטרנט ואולי אפילו פתחת
בואו נדבר קצת על היסודות של ניהול עסק, כגון רווחים, לקוחות, משאבים וארגון הייצור. ניגע בסוגיית יחסי אנוש בעולם העסקים המודרני, הקשר בין חברה ללקוחותיה,
למה צריך בכלל שיווק באינטרנט? על השאלה הזו ניתן לענות במשפט אחד פשוט וקצר של ביל גייטס: “אם העסק שלך לא נמצא באינטרנט, אז אתה
אחד הדברים החשובים ביותר בעולם פרסום בפייסבוק הוא קהל היעד. קהל היעד הוא בעצם אתם לקוחות פוטנציאלים העתידים לרכוש מוצר או שירות שלכם, כי הוא
קידום אורגני בגוגל היא משימה חשובה לכל בעל עסק שיש לו אתר. מה זה בכלל קידום אורגני בגוגל תוכלו לקרוא בכתבה מעניינת זאת שתעזור לכם
האם יש שינוי בכל הקשור קידום בפייסבוק? כדאי שתכירו את השינויים שהכניסה פייסבוק . לשינויים אלו השפעה על הקידום הממומן והאורגני של העסקים, ומאוד יכול
גם אם אתם רק חושבים על הקמת אתר באינטרנט יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שנכנסים לפעולה. שתי מגמות מעניינות של השנים ההאחרונות עשויות לשנות
שלום חברים, אני רוצה לשתף אתכם מהניסיון שלי. אתמול ניהולתי שיחה ארוכה עם מישהי שבין היתר עוסקת בקורסים מדבריה ניסתה לעשות קידום ממומן בפיסבוק לגיוס
פרסום חינם בגוגל – מדריך הקמת פרסום חינם בגוגל – חלק 2
קידום בפייסבוק – כדאי שתכירו את השינויים שהכניסה פייסבוק. לשינויים אלו השפעה על הקידום הממומן והאורגני של העסקים, ומאוד יכול להיות שזה יגרום גם לעלייה
אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט חייב להביא לריווחיות. כל פעולה של מקדם עסקים אמורים להביא לנו תועלת לעסק עצמו.
כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים.
יחד עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות על פי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק בצורה מותאמת ביותר.